Direktlänk till inlägg 20 december 2011

[Ingen Rubrik]

Av Emelie - 20 december 2011 06:24

Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som. 


Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollade på film.

Under dagen så blev det en massa lek, och vi hann med att gå ut i snön också och  kasta lite snöbollar, och gjorde ett tappert försök med att göra både en Snögubbe och en Snölykta, men det gick sådär då det var någon som sa "Nu ska jag panga sönder den! Hahahaha!" och sen såg det ut som Stockholms Blodbad, fast med snö. 


Såhär fin är Felix i sin nya overall, jättenöjd med den, han var varm och gosig trots en massa rullande i snön, och den sög inte åt sig någonting!




På eftermiddagen så åkte Felix och Jussi till badhuset och jag och Maja slappade hemma, och på kvällen följde hela familjen med när Jussi skulle bowla. Mysigt :)


   


Finaste tjejen som tittar när pappa Bowlar!


/mli*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Av Emelie - 16 december 2011 07:16

Det har varit några tuffa veckor nu, med många tankar om Maja är allergisk eller inte. Och jag vet fortfarande inte. Och jag vet inte vad jag ska tro, tänka eller känna.    Blodprovet var negativt, så enligt det så är hon inte allergisk. Enligt h...

Ovido - Quiz & Flashcards