Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Mellanlandning.

Av Emelie - 23 februari 2011 13:27

Jobbar delat pass idag, vilket innebär att nu är jag hemma några timmar på mellanlandning. På ett sätt är det väldigt gott med splitpass, förmiddagen går så himla snabbt, men destovärre är det när man ska tillbaka på eftermiddagen igen och jobba bort hela kvällen.


Blev så lycklig idag, har varit borta ifrån jobbet i strax över 1 vecka, och alla i teamet blev helt lyckliga för att man kom tillbaka idag, det är lycka det. Alla kom och kramades och frågade var jag hade varit och hej å hå. Ni är så söta allihopa! <3 Då känner man fasen att man har hamnat på rätt ställe! Eller så kan man säga som ena chefen sa... "nämen, titta vad katten har släpat in..." På skämt förståss är att tillägga! :)


Felixen å pappsen har varit hemma idag och mysat, Jussi skulle plugga lite, men Felix tyckte det var hemskt spännande med hans miniräknare och alla papper osv, så han gav upp det ganska snabbt.


När jag kom hem från jobbet så åt vi lite lunch, sen gick jag och Felix in och la oss för att vila middag, tog inte många minuter innan lillälsk sov. Han är så go!

Och precis när jag hade påbörjat dejten med John Blund så ringde Syster Yster. Jag hade glömt ringa henne, ojojoj, men jag var ju så hungrig och trött!


Sitter och tar en kopp kaffe nu, och ska kika lite på nätet. Ta det lite lugnt och mysa fram tills det är dags att knalla iväg. SKa vara hos tandläkaren tjugo i fem, och sen börjar jag jobba halv sex igen, har lite specialpass idag.


Jag har tokont i tuttarna! Jag blir galen! De känns som Dolly Parton-tuttar och är ömma som aldrig förr, eller jo, det var nog värre med Felix, men ändå, jag blir tokig. Men jag ser det som ett gott tecken i det här läget, för då tycker iaf kroppen att jag fortfarande är gravid. Jag är ändå på ganska gott mod inför fredag, men man ska väl aldrig ta ut segern i förskott. Nåja. Det är bara 2 dagar kvar.


Nu har jag återigen skrivit en halv roman om ingenting, men nu har finfina Nathalie något att läsa :) <3


/mli*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards