Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

nu är det dags...

Av Emelie - 25 februari 2011 07:23

Nu sitter jag på bussen påväg till sjukhuset. Ska vara där 8.50 Jag tror det kommer gå bra. Det känns bra iaf, men jag vågar inte hoppas till hundra procent. Jussi skriver tenta idag klockan 8 så jag åker ner själv. Det är lite läskigt, men jag brukar klara det mesta själv. vi bestämde att Felix skulle vara hemma idag också, inte lönt att gå en dag till förskolan. Snällasnälla Maria ställer upp och passar Felix på förmiddagen, sen jobbar hon stängning med mig. Åh, vi har finfredag på jobbet idag. Har INGEN aning om vad jag ska ta på mig. Har typ inga fina kläder. funderar på att gå i de myskläderna jag har på mig nu och säga "Jag är fin på insidan", men jag tror inte att det går hem så bra. :) :) Jag ska försöka hinna uppdatera sen när jag varit på sjukhuset, men får se. Jag vet att allt hamnar i en enda klumptext nu, men det får ni stå ut med. :)/mli*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards