Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Ja, jag vet att jag är värdelös!

Av Emelie - 15 mars 2011 19:22

Är så himlans dålig på att uppdatera just nu, men kan bero på att jag inte sitter något vid datorn heller.


Har varit på inskrivning idag. Det gick bra. Blodtryck låg på 110/75, sockervärdet på 5,1, blodvärde på 128, så allt var fint.


Men jag är trött på att vara trött, och jag är trött på att må illa. Jag är trött på att inte orka göra någonting. Jag bara jobbar och sover, orkar inget annat. Så himla tråkigt. Barnmorskan tyckte jag skulle kontakta läkare för att se om jag kunde få nån hjälp därifrån.


Har börjat packa lite här hemma också, eller mest maken som har börjat packa då jag inte har orkat, eller har gjort annat. Maken åker om 1,5 vecka, sen flyttar jag efter i Juni någongång tror jag. Många tankar som snurrar.


Nu blir det vila.


/mli

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards