Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Teamfest.

Av Emelie - 15 maj 2011 08:13

Ojojoj, igår var det teamfest här hemma. Vi vart ganska många, och vi hade hur skoj som helst :) Från början var tanken att grilla på en strand och ha roligt ute, men pga regnrisk så flyttade vi kalaset hem till mig. Några av oss beställde pizza, resten intog flytande fäda + chips och dip!

Det var riktigt skoj, men mest roligt var det nog att vara nykter och se på när alla gjorde bort sig.;) eftersom jag inte var den ena som var nykter, så kändes det helt okej.


Idag så väckte Felix mig och Nathalie vid 6.30-tiden, kanske inte den optimalaste tiden, när man somnade vid 2, men det går det också.


På senaste har det inte hänt så mkt annars, jag jobbar och sliter och kämpar på. Snart är det dags att flytta, det närmar sig med stormsteg, och vi har ff inte ordnat hur vi ska få ner alltid, men det återstår väl och se...


Bebisen växer och frodas, känner sparkar och puffar ganska starkt nu, den göra några vansinnespåhälsningar på kvällarna. Sötnosen! Var inne på kontroll i måndes, hade känts lite konstigt i magen, men allt var bara finfint, bebisen växte som den skulle och hade inga planer på att komma ut, och jag fick se en liten viftande hand på ultraljudet.


Nu: Vila i soffan med Felix och Nathalie.

Sen: Våfflor!


/mli

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards