Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Jag älskar Blocket!

Av Emelie - 16 maj 2011 20:59

Den som startade blocket borde få ett pris. Eller ja, han har nog fått sin beskärda del i form av pengar kan jag tro. Men i alla fall. Det är så jäkla nimt att slänga ut saker där som man vill bli av med, och oftast lyckas man bli av med även de knasigaste sakerna.


Har lagt ut både diskmaskin och tvättmaskin ikväll som vi inte behöver nu när vi flyttar, och även köksbordet med soffan och 2 stolarna åkte ut.

Har redan fått napp på tvättmaskinen efter 40 minuter ute, sånt gillas!


Felix har däckat för kvällen, han ligger och snarkar högljudt, trodde först han låg och gnällde för nåẗ, men upptäckte sedan de söta snarkningarna :)


Jag ska nu bre ut mig i soffan och bara njuta av kvällen.


Och ojojoj vad det gjorde på besökarstatistiken att Facebookifiera sig :P


Godkväll Alla!


/mli*

 
 
Nathalie

Nathalie

16 maj 2011 21:26

Det är såååå himla kul att du skriver så mycket nu! Sånt gillas! <3

http://nathaliesjolander.devote.se

Emelie

16 maj 2011 21:33

Tack :) försöker :)

 
Ingen bild

Ulrika

16 maj 2011 21:39

Personen som kom på BLOCKET, kommer ifrån Fjälkinge-Kristianstad.

Emelie

17 maj 2011 13:17

Ja jag vet, jag har också hört det! Och han lever säkert gott nu :) Har för mig att han sålde det för en bra slant :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards