Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Smått och Gott.

Av Emelie - 17 maj 2011 13:18

Har varit riktigt jäkla skitväder hela dagen idag, tills nu när solen tittar fram och lyser upp lite. Tycker man blir så himla trött och hängig så fort det är grått ute. Jag orkar inte ta för mig något då. Eller ptja, det orkar jag inte annars heller, men då har jag något att skylla på ;)


Fick bli hemma med gossen idag, och det har spenderats tid på lugna saker som att kolla på film, måla med vattenfärg och göra makaronihalsband, som slutade med att jag hällde ut alla makaronerna på golvet, sen tyckte jag inte det var kul längre... Nu är det soffläge och vila som gäller, och absolut inte mig emot. MammaN är lite småtrött.


Har fått intressenter på både diskmaskinen och tvättmaskinen, så får väl se vart det leder, men förmodligen saker ut - pengar in. Me like! Skulle även lägga ut lite fler saker idag, men insåg hur mkt saker jag behöve flytta på för att kunna fotografera, så jag la ner det projektet och skjuter på det någon dag till.


Felix har börjat kalla mig för Emelie, Gumman och Älskling. Så lyssnar jag inte på mamma, så säger han Emelie, svarar jag inte då så skriker han allt vad han kan ÄÄÄÄÄÄÄLSKLING! och då kan man inte mer än smälta och lyssna såklart :) Men oftast när han leker så blir det "jag åker nu Gumman, hejdå" Sötnosen! Kul när de utvecklas mkt verbalt, eller ja, alla de fula orden han råkat lära sig kan han ju få glömma!


/mli*


 
 
sara

sara

17 maj 2011 14:09

Om ni ska sälja hyllan i "köket" eller om den stod i vardagsrummet? :o visst är de en expidit-hylla om ja inte minns fel, kan du ju höra av dig till mig istället ;-)

inte visste ja att du bloggade vännen innan nu ;-) Puss

http://viktorsmamma.blogg.se

Emelie

17 maj 2011 14:11

Visst är jag bra på att vara hemlig? ;)

Jag kontaktar dig så får vi reda ut vilken av mina 3 expedithyllor eller malmbyrås du menade :P

 
Nathalie

Nathalie

17 maj 2011 20:27

frågestund på bloggen, fråga vad du vill så låvar jag att vara 100% ärlig.

http://nathalieenglund.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards