Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Öppna Förskolan

Av Emelie - 16 juni 2011 21:58

I eftermiddags var vi som sagt på öppna förskolan. Vi var först där, lite smått pinsamt, men hon som höll i det passade på att ställa massa nyfikna frågor då, och det bästa med det var att då skötte hon presentationen av mig när det kom in andra mammor med barn där.


De flesta som var där idag var mammor med lite mindre barn, men var 2 mammor med blivande 3-åringar precis som Felix, och de hade småsyskon också, samt att den ena väntade samtidigt som jag. Så där kan man kanske hitta en röd tråd. 


Det var i allafall väldigt trevligt, även om Felix var lite tillbakadragen, men det släpper nog snart. Vi tänkte gå tillbaka dit på måndag förmiddag igen.

Man får fika också, eller ja, för 10 kr per familj så får man macka med ost och gurka, och kaffe/te och citronvatten.


/mli* 

 
 
Ingen bild

Helen

17 juni 2011 11:33

Orka ostsmörgås om det är "fika"? UPPROR FFS!!

Emelie

20 juni 2011 13:02

Haha, fast för barnens skull så föredrag jag ostsmörgås istället för sockerbomber! Det är fullt ös på öppna förskolan ändå ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards