Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Kära Lilla Mamma.

Av Emelie - 19 juni 2011 21:40

Ja, idag har varit en jobbig dag. Har varit ledsen i omgångar och vilat mycket. 

Idag är det 15 år sedan mamma gick bort. Men det spelar ingen roll hur många år det går, det gör lika ont varje dag ändå. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig i något sammanhang mamma! Om du ändå var här, om du kunde stöttat, hjälpt, låtit oss ge dig all vår kärlek. Åh mamma vad jag saknar dig! Jag älskar dig mamma, jag vet att du vakar över oss! Vi ses där uppe!


Utöver detta idag så har vi haft en familjedag. Vi har bakat kanelbullar, vaniljbullar och matbröd. Nom nom nom. Det är mysigt att baka tillsammans, och det blev ganska lyckat. 


Ikväll kollade hela familjen på Draktränaren (mamma var nog mest intresserad) och hjärtat mitt överraskade med kvällsfika i form av hemmagjord varm chokladmjölk, och kanelbullar. Mumsigt värre kan jag lova. 


I morgon är det dags för Öppna Förskolan igen! Jippie! :) 


Och jag hoppas att mina saker från .innerum kommer i början på veckan. Läääängtar!


/mli*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards