Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

DHL & Öppna

Av Emelie - 20 juni 2011 13:04

Jippiiiiie! DHL ringde idag och sa att de hade mina paket från innerum och ville köra ut dom. Egentligen redan i morgon mellan 10-12, men eftersom jag har möte på arbetsförmedligen i morgon klockan 11, så får jag vänta ända tills onsdag mellan 10-12. Men ääääääntligen! 


Vid nio-tiden i morse så knallade jag och Felix ner till Öppna Förskolan och var där ända till 12 när de stängde. Felix var fortfarande ganska blyg idag, och har lite svårt att ta för sig, men det lossnar nog om vi fortsätter att gå dit. Jag började prata med lite fler idag i alla fall, jätteroligt! En tjej där som har 2 barn, väntar ett till ungefär samtidigt som mig, roligt att man kan följas åt. Och vi pratade om att gå hem dit och leka nästa vecka. Hennes äldsta och Felix är ungefär jämngamla. 


När vi gick hem så gick vi inom Willys och handlade lite, sen gick vi och hämtade bilen. Till lunch så lagade vi Korv med Bröd, och mumsade det ute på altanen!

I eftermiddag blir det lite fix med att gå till återvinnigen (har förresten blivit helt maaaanisk på att sortera allt) och bära ner lite till förrådet. 


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards