Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Ojdå!

Av Emelie - 18 juli 2011 06:48

Nä, jag har inte glömt bloggen, har bara inte riktigt orkat det senaste! Orken har fått gå till lite annat än att knåpa ner min vardag! Men nu blir det en liten uppdatering i alla fall. 


Idag kommer Mummo inom i några timmar, de mellanlandar här innan de beger sig vidare mot Finland, mysigt! 


Idag ska även återvinningen göras osäker då jag ska slänga a lot of stuff, massor med gamla kläder och skor, samt nån möbel. 


Felix uttrycker väldigt mycket känslor just nu, och är minst lika känslig som sin mamma, vilket innebär att vi är 2 nervvrak här hemma! Han bryter ihop för minsta lilla man säger åt han & han vänder lika snabbt med att säga "felix glad igen".

Men oftast får man höra: Nej! Aldrig! Vill inte! Felix ledsen! Felix arg! Felix vill sitta här och sura! Låt mej va! och såklart: Jag älskar dig mamma/pappa/frukten/honung/nalle/filt/smultron osv! Jag har saknat dig mamma/pappa/nallen/bilen osv.


Magen växer & växer, känns som om man skulle föda när som helst! Och bebisen har blivit världens monster, mestadels på kvällarna, så får den världens raseriutbrott där inne och det känns verkligen som den satsar på att komma rätt ut genom magen istället för på rätt ställe! 28 Juli är det dags för nästa kontroll och glykosbelastning. Ogillar starkt att jag ska vara fastande, men man har ju inte så mkt val, men jag kommer ju döööö av hunger! 


Snart fyller jag år! Dock så kommer jag inte ha ngn tillställning, lite mkt att begära att alla ska åka till Tranås och fira mej :) Och är ju bara 24 jag fyller, så det är inte så märkvärdigt!


Nåja! Nu ska jag mysa lillgrabben i soffan!


/mli*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards