Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

Min älskade unge!

Av Emelie - 25 augusti 2011 11:52

Felix! Jag älskar dig. Du är den mest fantastiska unge jag har träffat. 

Du är så omtänksam så det finns inte. 


När mamma är ledsen säger du; Ingen fara mamma, inte vara ledsen.

När mamma stressar runt säger du; Ta det lugnt mamma. 

När mamma säger Jag älskar dig! säger du ; Jag älskar dig med mamma. 


I morse sa jag att jag börjar nog bli lite förkyld, då går min goa fina unge och hämtar sin kudde och sitt täckte för att bädda ner mamman sin. 

I går när vi lekte så fick jag ont i magen, då plockar han undan i sin säng och säger att jag ska lägga mig ner och vila.


Vad har jag gjort för att förtjäna denna unge? Denna fina, goa, fantastiska unge! 


Jag kan bli arg på dig Felix, ibland alldeles för snabbt, du har en mamma med alldeles för lite tålamod och alldeles för mycket humör. Men att se dina ögon tindra när du säger att du har en överraskning till mig, eller när jag spontant får pussar och kramar, då glömmer jag allt annat.


Jag älskar dig Felix! Tack för att jag får vara din mamma. 

 
 
Camilla - gravid med 1:an

Camilla - gravid med 1:an

1 september 2011 17:45

Så fint skrivet. Jag längtar efter att få känna den stora kärleken till mitt barn, även om den redan är väldigt stor.

http://vardagslycklig.blogg.se

Emelie

1 september 2011 17:50

Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards