Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Var tog veckan vägen?

Av Emelie - 23 oktober 2011 15:22

Jaha! Var har denna veckan tagit vägen då? Har nog gått i något sorts lyckorus, för hej och hå, Maja är redan 1 vecka idag! 


Peppar peppar ta i trä, men vi har nog fått världens snällaste tös. Hon äter och sover. Thats it. Vi får väcka henne för att prega i henne lite mat, och sen sover hon igen. Ungefär. Fast nu i helgen har hon varit lite mer vaken, och då är hon pigg och sprallig. 

Ammningen har börjat komma igång också, hon har varit en liten segis, precis som sin storebror. Men nu så börjar det flyta på, någon dag till, sen kan jag nog sluta och pumpa. Har haft lite mer lugn denna gången angående ammningen, även om hoppet tryter ibland. Då är det skönt att man har världens underbaraste man som är där och stöttar och peppar en. Kärlek! Jag älskar dig! 


Har fått så många fina gratulationer av familj och vänner. Och fick ett grattiskort av förra jobbet som jag slutade på i våras där alla hade skrivit sitt namn. Fick nästan tårar i ögonen. Så söta! Blev så glad! Saknar alla i teamet så himla mycket! 


I morgon är det mycket på schemat! 

Besiktning av bilen 09.50, Hembesök av BVC klockan 13.45, och tvätttid 14-22 och älskling har Bowling klockan 18. Hujedamej, det blir fullt upp! 


Idag så har Felix varit på Bio :) Han och älsk var och kollade på nya Nalle Puh-filmen. Det var uppskattat :) 


Nu ska det förberedas lite lasange, Maja ska ha mat och sen ska det åka och veckohandlas. 


Trevlig söndag till er där ute!


 

 
 
Ingen bild

Maria Johansson

25 oktober 2011 23:29

Vi saknar dig som attans! Och du ska veta att det var Nathalie och Jennie som tog initiativet! :D
Hoppas Ni har det alldeles underbart! Stora kramar till er allihopa!

Emelie

26 oktober 2011 07:07

All kärlek till er! Saknar teamisarna dagligen! Vi har det fantastiskt! Ni får ha ett kramkalas från mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards