Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Söndagsmorgon!

Av Emelie - 13 november 2011 07:01

Gomorrn!


Har varit tyst i bloggen nu en vecka. Har inte faktiskt ork till att skriva, sen har det inte hänt så mycket spännande heller. Vi har bara varit hemma och myst, eller promenerat med vagnen. Och Felix har varit på förskolan tis-tors.


I måndags så lämnade jag in min mobil på lagning då det var problem med volymknappen, samt att Wifi, Blåtand och Hotspot slutade fungera hipp som happ. så har varit ganska isolerad denna veckan, men tro det eller ej, jag har tamejtusan överlevt. Trodde jag skulle ha mer abstinens, men har gått över förväntan ;) Dock saknar man kalendern, eller alla telefonnummer osv. 


Maja sov till halv 5 i morse, det gillas! Att hon sen valde att inte somna om efter det, det gillas mindre. Men nästan en hel natts sömn, det var förbaskat skönt! 


Nu har ju Felix varit på förskolan i 3 dagar, så det är klart att han ska bli förkyld nu. Började snora lite igår, och i morse var han ganska täppt. Suck. Försöker lära han att nysa i armvecket, men det är inte så lätt. 

Hoppas att Maja klarar sig från förkylningen, men det är lite svårt att säga till Felix att han inte får pussa på henne, eller vara på henne hela tiden utan att han blir jättesårad. Supersvårt det där. 


Idag kommer finaste Morfar och Barbro på besök! <3 Blir lite farsdagsmys och umgåsning och tacosgratäng till lunch. 


/Mli*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 december 2011 13:48

Här hittar ni mig i fortsättningen!

Av Emelie - 20 december 2011 09:19

Följ min blogg med Bloglovin

Av Emelie - 20 december 2011 06:24


Jösses vad dagarna går fort. Och ändå hinner man inte med något känns det som.    Igår var en toppendag, det var lugnt och harmoniskt, och vi bara njöt av dagen. Alla 4 vaknade vid 5-snåret, maken traskade till jobbet, och Felix la sig och kollad...

Av Emelie - 16 december 2011 17:49

Idag fick jag ett ryck till att göra det som jag har tänkt göra i en evighet. Rensa ut gamla trasiga leksaker och sortera i Felix rum!  En stor kartong är nu lite mer än halvfull med grejor som ska slängas, så det var verkligen på tiden! När sorter...

Av Emelie - 16 december 2011 07:46

Dessutom blir Maja 2 månader idag! Fy fasiken vad tiden går fort. Lyxar till med några bilder på godingen!           Hipp Hipp Hurra!   /mli*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards